Cariere
ASISTENT MANAGER
Asistent manager cu atribuţiuni specifice de contabilitate managerială (de gestiune) şi secretariat.
Experienţă şi cunoştinţe necesare:
• Absolvenţi cu studii economice medii sau superioare;
• Experienţă de minim 1 an pe o poziţie similară;
• Cunoştinţe de bază teoretice şi practice de secretariat şi contabilitate de gestiune;
• Abilităţi în utilizarea programelor de contabilitate;
• Cunoaşterea softului Win Mentor constituie un avantaj;
• Abilităţi în utilizarea pachetului de programe Microsoft Office (Excel, Word, etc);
• Abilităţi în utilizarea mijloacelor moderne de comunicare.
Profilul candidatului:
• Bună pregătire teoretică şi practică în domeniu;
• Competenţe în planificare, organizare, control şi comunicare;
• Adaptabilitate la munca în echipă şi stres profesional;
• Spirit de iniţiativă în găsirea celor mai optime soluţii;
• Capacitatea de previziune şi de evaluare obiectivă;
• Capacitate de prioritizare a lucrărilor cu termen limită.
Responsabilităţi:
• Vei întocmi documentele justificative aferente contabilităţii de gestiune (primară) cum ar fi: Facturi, note intrare-recepţie, registru de casă, etc;
• Vei opera în softul de contabilitate Win Mentor documentele justificative respective;
• Vei desfăşura activităţi de secretariat, comunicări comerciale cu partenerii de afaceri;
• Vei desfăşura activităţi de bază privind resursele umane şi salarizarea.
Beneficii:
• Salariu motivant;
• Mediu de lucru profesionist;
• Program de lucru flexibil.
MAGAZIONER
CERINŢE:
• Experienta in domeniu poate constitui un avantaj;
• Nivel studii –studii medii cu diploma de bacalaureat;
• Clinic sanatos din punct de vedere fizic şi psihic;
• Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca.
RESPONSABILITĂŢI:
• Primeste materialele care se aprovizioneaza , verifica cantitatile indicate in documentele care le insotesc si controleaza cat este posibil calitatea acestora;
• Raspunde de depozitarea lor in bune conditiuni pentru a se ezita degradarea respectandu-se si normele de protectia muncii si PSI;
• Asigura integritatea tuturor materialelor, a utilajelor de mica mecanizare si a sculelor de mana din dotarea firmei;
• Colaboreaza cu operatorul de pe calculator care se ocupa de intocmirea bonurilor de materiale;
• Periodic, solicita operatorului de pe calculator situatia stocurilor si verifica daca acestea corespund cu ceea ce se afla in magazie;
• Anunta seful de compartiment aprovizionare cand stocurile la anumite materiale sunt epuizate sau nu au miscare;
• Indeplineste orice dispozitie data de sefii ierarhici superiori.